یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

اولین سونو گرافی

1392/8/21 10:39
30 بازدید
اشتراک گذاری
روز سه شنبه ۱۵ مرداد سه روز مونده بود تا عید سعید فطر من نوبت گرفتم برای سونو گرافی ؛ بابایی منو رسوند در مطب و خودش رفت . چون اولین سونو بود .من باید آب زیادی میخوردم تا دکتر بتونه شما که هنوز خیلی ریزه بودی رو پیدا کنه . زنگ زدیم به بابایی که بطری بزرگ آب معدنی خنک برامون خرید و آورد من حدود یک ساعتی که منتظر بودم تا نوبتم بشه مدام آب خوردم و راه رفتم حالا فکر کن آبی که اصلا میل نداری رو باید یک بطری بزرگ رو میخوردم چون خانم منشی میگفت تا مثانه پر نشه و احساس ادرار شدید نداشته باشی نمی ذارم بری داخل.

بعد رفتم داخل خانم دکتر سونو رو انجام داد ازش خواستم تا صدای قلب خوشکل رو برام بذاره تا گوش کنم اون روز برای اولین بار زیباترین آهنگ زندگی یعنی صدای قلب ناز تو را شنیدم و خوشحال شدم تو اون موقع فقط۱۷میلی متر بودی و ۸ هفته و دو روز سن داشتی و خدا رو شکر دکتر گفت که قلبت سالم هست و من با خوشحالی اومدم بیرون و همه چیز رو برای بابایی تعریف کردم بابایی برای سلامتی تو خوشحال شد و اما دلش گرفت که نتونسته صدای قلب تو رو بشنوه .

                                                               تصویر متحرک زیباسازی وب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)