یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

انجام اعمال عبادی برای تربیت و رشد روح تو...

1392/8/21 17:20
25 بازدید
اشتراک گذاری
دومین ماه بارداری من همزمان بود با ماه رمضان من توی ماه رمضان خدا بهم توفیق داد و تونستم دو دور کامل قرآن رو ختم کنم یعنی هر روز دو جزء از قرآن رو میخوندم  به نیابت از حضرت ام البنین(س) مادر حضرت ابالفضل (ع) به نیت تعجیل در فرج امام زمان و ثوابش رو هدیه میکردم به روح تمامی اموات شیعیان از روز ازل تا به اون روز و همچنین روح آقاجون. شاید با خودت بگی چه نیتی طولانی آره مامانی ما میتونیم با انجام یک کار خیر این جوری ثواب بسیار زیادتری رو نصیب خودمون کنیم . خدای مهربون واسه هر کدوم از اینا یه ثواب جداگانه ای برامون در نظر میگیره (اینو معلم قرآنم بهم یاد داده). امیدوارم که تو هم یاد بگیری و از این کارا انجام ب

ماه سوم طبق ریحانه بهشتی آیة الکرسی رو صبح ناشتا به سیب میخوندم و میخوردم.همچنین برای باهوش شدنت صبحها کندر میخوردم . 

ماه چهارم طبق ریحانه بهشتی در تمام نمازهام در یک رکعت سوره قدر رو میخوندم و هر وقت یادم بود آیه ۷۵ فرقان رو توی قنوت یا بعد نمازم میخوندم .دیگه صبح ها ناشتا سوره تین رو روی انجیر میخوندم و میل میکردم .و هر پنج شنبه جمعه ای که توفیق داشتم سوره دهر که توصیه شده بود رو میخوندم.

ماه پنجم طبق دستور ریحانه بهشتی بعضی صبح ها سوره حمد رو روی تخم مرغ میخوندم و میخوردم . در همه نماز هام در یک رکعت سوره نصر رو میخوندم و هر پنج شنبه جمعه ای که توفیق داشتم سوره فتح رو میخوندم.

دیگه اینکه ماههای اول دستم رو روی دلم میذاشتم و آیت الکرسی رو برات میخوندم .آیه نور رو برات میخوندم . ماه رمضون که تموم شد دوباره قرآن رو از اول شروع کردم و هر روزی که توفیق پیدا میکنم چند تا صفحه میخونم که تا به امروز قرآن رو نصف خوندم .روز عرفه هم نشستم پای تلوزیون و دعای عرفه رو کامل خوندم شب قبلش هم یه سری اعمال داشت که انجام دادم .

دیگه جونم برات بگه که امروز روز هشتم محرم هست و من از شب دوم محرم دختر نازم رو هرشب میبرم مراسم روضه و عزاداری تا از همین الان گوشت و پوست و خونش با محبت اهل بیت آمیخته بشه چون این بزرگترین سرمایه هر انسانی در زندگی هست وبقیه چیزها همه فانی و زودگذرند .امیدوارم که خودتم عاشق اهل بیت بشی و رهرو راه اونا باشی .باور نمیکنی مامانی این شبا وقتی روضه به اوج میرسه و مداح داره ذکر یاحسین رو میگه وهمه تکرار میکنن تو هم توی دل مامانی همون موقع تکون میخوری.انگار میخوای به امام حسین اعلام کنی که دوستش داری.الهی مامان فدات بشه.ماه ششم هم شروعش همزمان بود با چهارم محرم  که برات گفتم هرشب میریم روضه .امشب هم شب تاسوعا هست و ایشاله میبرمت روضه حضرت اباالفضل(ع).

دختر عزیزم بدون که مامان همه این کارها رو انجام میده تا از الان برای پرورش روح شما در مسیر الهی قدمی برداشته باشه و همه آرزوی قلبی مامان این هست که شما رهرو راه خدا ؛ اهل بیت و قرآن باشی و راهی جز این رو در پیش نگیری تا به سعادت دنیا و آخرت نایل بشی.آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)