یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

خرید سیسمونی

1392/8/29 22:1
23 بازدید
اشتراک گذاری
حالا دیگه جنسیت شما هم مشخص شده بود و انتظار مامانی برای خرید سیسمونی به سر رسیده بود چون من اوایل خیلی دوست داشتم که برای شما خرید کنم اما بابایی میگفت صبر کن بعد از تعیین جنسیت میریم خرید.روز جمعه سوم آبان بود که خاله زهرا زنگ زد و گفت من این هفته شیراز هستم چیزی میخوای تا برات بخرم اما من گفتم من خودم باید بیام تا با هم بریم خرید خلاصه ما که چهار پنج روز قبل شیراز بودیم دوباره آماده شدم و عصر شنبه این بار با اتوبوس به عشق خرید برای دخترم  راهی شیراز شدم توی راه چون یک جا ثابت بودم خیلی اذیت شدم .

وقتی رسیدیم مثل همیشه بابا عزیز خودش اومده بود ترمینال جلومون که سوار شدیم و رفتیم خونه خاله زهرا که تازه از مشهد برگشته بودن خلاصه فردا و پس فردا یعنی صبح روز یکشنبه و دوشنبه پنجم و ششم  آبان با عسل و خاله زهرا با ماشین بابا عزیز راهی بازار شدیم  و کلی لباس و وسایل خوشکل واسه شما خریدیم و روز سه شنبه با ماشین بابا عزیز همه وسایلا رو برداشتیم و راهی نی ریز شدیم .

بعد اون هم با بابایی رفتیم برات تخت و کمد سفارش دادیم که کلی وقت گذاشتیم و با بابایی رنگ و مدلش رو انتخاب کردیم که رنگ انتخاب بابا بود و منم  تایید کردم.

روزای بعد هم هر وقت که تونستیم رفتیم باراز و بقیه چیزا رو خریدیم  تا به امروز که دیگه من آخرین وسایلی که به ذهنم میرسید رو خریدم و به لحاظ کلی خرید سیسمونی تموم شد تا دیگه بمونه چیزایی که هر وقت رفتیم دیدیم و دلمون کشید.

راستی توی این ماه رفتم بازار و پارچه خریدم و دوتا تشکچه کوچیک و یه بالش کوچولو خودم برای دخترم دوختم . ایشاله که مبارک دخترم باشه و به شادی و سلامتی ازشون استفاده کنی مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)