یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

سونو تعیین جنسیت

1392/8/29 21:35
58 بازدید
اشتراک گذاری
دوشنبه ۲۹ مهر ماه پایان هفته ۱۹ بود که دکتر سونو سلامت نوشته بود  که تا پایان هفته ۲۲ وقت داشت اما مامانی بی قرار بود تا هر چه زودتر بره از وضعیت شما آگاه بشه تا اون روز مامانی نزدیک به هفت کیلو وزن اضاف کرده بود و به نسبت قبل تپلی شده بود.که هر کی به من میرسید میگفت بچه ات دختره و منم دیگه از دختر بودن شما ۹۹٪ مطمین بودم و فقط اون روز گفتم من دارم میرم که یک درصد دیگه رو مطمین بشم رفتم و اونجا دکتر شروع کرد و همه اعضای شما رو زوم شده بهم نشون داد و گفت که خدا رو شکر سالمی و خوب که همه اعضای داخلی و خارجی رو چک کرد و از سلامت شما مطمین شد یهو گفت (دخترم هست ) و این جمله ای بود که من منتظر شنیدنش بودم و من هول شدم و بهش گفتم از کجا فهمیدی ؟ گفت خوب مشخصه.(اینم سوتی مامانی)اومدم بیرون و به بابایی گفتم وبابایی کلی ذوق زد و خوشحال شد دیگه اینکه خاله زهرا و خاله نرگس رفته بودن مشهد که زنگ زدم و بهشون خبر دادم  اونا چون خیلی دلشون میخواست که شما پسر باشی یه کوچولو دلشون گرفت اما گفتن ایشااله که سالم باشه کم کم به بقیه گفتیم و خلاصه مامان آسیه هم صد هزار تومن باخته بود و پنجاه تومن رو داد و گفت بقیه رو بعد میدم.

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)