یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

عشق مامان و بابا

1392/8/29 21:18
17 بازدید
اشتراک گذاری
از روزی که توی دلم اومدی من وبابایی بی تاب توییم .بی تابیم تا نشانه هایی از تو را ببینیم . ماههای اول  مدام منتظر بودیم تا شما تکون بخوری و دل ما روشاد کنی بابایی هم همش منتظر تا شما بزرگ بشی و دل مامانی بزرگ بشه. از همون اول همش میپرسه که پس کی بزرگ میشه منم همون موقع بهش گفتم که بچه کم کم بزرگ میشه و چون شما در کنار منی و هر روز منو میبینی تغییرات رو زیاد احساس نمی کنی  و همین طور هم هست تا الان که ما هفته بیست و چهاریم بابایی هنوز میگه چرا بزرگ نمیشه پس ؟

از ماه سوم و چهارم وقتی من روی کمر جلو تلوزیون روی مبل دراز میکشیدم  گاهی تکون های شما رو احساس میکردم وبا بابایی کلی ذوق میزدیم و خوشحال میشدیم و اما درست از روز ۲۸ مهر ماه  یعنی آخر هفته نوزده شما رسما تکونات شروع شد و اون موقع بود که مامانی توی حالت عادی هم میتونست تکونای شما رو حس کنه و اتفاقا همون روز شیراز بودیم و با مامان آسیه و بابا علی رفته بودیم زمرد و منتظر بودیم تا بابایی غذا بگیره بیاد که شما شدیدا شروع به تکون خوردن کرده بودی و مامان آسیه میگه از روزی که پیش من بود شروع به تکون خوردن کرد.

بابایی هرروز که به خونه میرسه احوال شما رو میپرسه و میگه که دخترم تکون خورده یا نه و من میگم آره و اگه کم تکون خورده باشی خیلی نگران میشه برات .

مامانی اینو بدون که تا به امروز که ۲۳ هفته و ۲ روز هست که با منی؛من و بابایی خیلی زیاد دلمون میخواد که این روز ها هر چه سریعتر بگذره و شما دختر خوشکلمون زودتر بیای و در کنارمون باشی. خیلی بی قراریم خیلی .

دخمل نازمون اینو بدون که تا نهایت آسمانها دوستت داریم.

الان هم داری توی دل مامان تکون میخوری عزیزم.

                                                                                 

                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)