یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

یک خیال

1392/9/16 16:35
24 بازدید
اشتراک گذاری
دخترم این روزها دیگه همه سیسمونی شما رو خریدیم و تقریبا همه چیز به رنگ صورتی هست و من و بابا علی دیگه به وجود دختر نازمون خیلی وابسته شدیم من خیلی بهت عادت کردم اصلا دنیام رو دیگه با وجود تو میبینم ودیگه تصور اینکه نکنه جنسیت شما رو سونوگرافی اشتباه گفته باشه برام خیلی سخته حالا خدا کنه که اصلا اینجوری نشه نمی دونم چرا ولی همش میترسم که سونو بعدی یهو  خدای ناکرده اینجوری بشه.

چون خاله نرگس امروز زنگ زد و گفت یه خواب دیدم ((خواب دیدم که تو اومدی و بهم گفتی حسین (داییمون که شهید شده)اومده و همراه تو بود و با هم اومدین خونه مامان اینا و من بهش گفتم دایی کجا بودی اینهمه وقت گفته من تازه آزاد شدم .))

حالا اینکه دایی توی خواب به همراه من بوده میگم نکنه تو پسر باشی . البته اول سلامتی شما مهمه اما من دیگه به دختر بودنت عادت کردم مامانی.

راضیم به رضای خدا ...

                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)