یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

عشق الهی

1392/9/16 15:58
26 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر خوبم .امروز چهارم صفر هست و فرشته ناز ما بیست و پنج هفته و پنج روز داره. فردا شهادت حضرت رقیه (س) هست و من و شما توی یه ختم قرآن دسته جمعی واسه ایشون یه جز برداشتیم که قراره با هم بخونیم. راستی مامانی من دور سوم ختم قرآن خودم هم تا جز نوزده رسیدم .

مامان هر روز به خاطر دخمل نازش چندین بار وضو میگره آخه خیلی ثواب داره که زن باردار دایم وضو داشته باشه و چون شما بزرگ شدی و مامان مجبوره (با عرض معذرت)زیاد دستشویی بره دیگه هربار بعدش دوباره وضو میگیرم . دیروز هم اولین جمعه ماه صفر بود و حدیث شریف کسا خوندنش ثواب داشت که منم خوندم و برای سلامتی دخترم دعا کردم .

از اول محرم هم هر صبح زیارت عاشورا  میخونم و ایشااله تا چهل روز حتما ادامه میدم . یه مدت هم هست هر صبح دعای عهد میخونم و قراره تا چهل روز بخونم . دیگه توی کلوپ منتظران یوسف زهرا هم عضوم که اونجا همیشه برنامه ختم یک سوره خاص واسه فرج آقا دارن و من هروقت بتونم  اونجا هم  شرکت میکنم . ان شاالله که تو هم از منتظران واقعی آقا و از محبان واقعی اهل بیت باشی و این آرزوی مامان هست.

بعد از همه نمازهام اول برای فرج آقا و بعد هم برای سلامتی دخترک نازم دعا میکنم .ایشااله که دخترم سالم بیاد پیشم . خدایا خودت مواظب گل ناز منم باش .

مامانی بی صبرانه منتظرتیم تا بیای و باغ زندگیمون رو صفا ببخشی .

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)