یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

حالو هوای این روزهای من.

1392/9/10 23:7
24 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها بودنت را با لگد هایی آرام برای مادر یادآور میشوی .

دخترک نازم  تو  درون منی و با تکانهایت آرامم میکنی .

به من میگویی که هستی .

رویای لحظه هایم این روزها آرزویم دیدن توست که بیایی و در آغوشت بگیرم به چشمان زیبایت بنگرم و ببینم مثل من شدی یا مثل بابایی؟

نمیدانم مثل چه کسی خواهی شد اما میدانم که برایم عزیز خواهی بود .

روزهای پایان ۶ ماهگی را با هم میگذرانیم اما همچنان شکمم من کوچک است چون دختر نازم آن عقب ها خود را پنهان کرده تا با من قایم باشک بازی کند .

الان هم شنا میکنی و دست و پایت را برایم تکان میدهی و انگار خوشحالی که برایت مینویسم .

میدانم که تو زیبا خواهی بود و زندگیم را زیبا خواهی کرد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)