یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

ماه نهم

1392/11/24 10:1
81 بازدید
اشتراک گذاری
سلام خوشکلم امروز پنج شنبه 24 بهمن ماه هست و ما الان 35 هفته و 3 روز هست که با همیم .

پنج شنبه هفته قبل وارد ماه نهم شدیم و از روز شنبه مدام سر درد دارم و روز یکشنبه مامان توی خواب یه کمردرد و پا درد بدی گرفته بود و از صبح زود دو بار کامل شکمم سفت شد که بهش میگن انقباض، دیگه اینکه یک هفته هم بدون دلیل معده م ناراحت بود که اینا همه نشونه های مشکوکی بودن و من رفتم دکتر و دکتر سریعا نامه بستری داد و گفت برو زایشگاه تا من بیام .

من زنگ زدم بابایی اونم حول حولکی اداره مرخصی گرفت و اومد با هم رفتیم بیمارستان و من رفتم داخل ازم آزمایش خون و ادرار گرفتن یه سرم با یه سوزن خیلی کلفت زدن پشت دستم البته بازش نکردن و روی تخت خوابیدم تا دکتر اومد دیگه نوار قلب دخترم رو هم گرفتن که خدا رو شکر همش خوب بود دو تا آمپول بهم زدن و بعد از شش ساعت دیگه دکتر اومد و ما رو مرخص کرد توی این شش ساعت مامان خیلی گرسنگی کشید و دیگه ضعف کرده بود و سرش گیج میرفت و هر چی به اون ماماها میگفتم حداقل همون سرمی که از قبل از ظهر توی دستم زده بودم و کلی اذیتم میکرد رو برام باز نکردن . خودم هم هر چی بازش میکردم رگ دستم خشک شده بود و سرم کار نمیکرد بعد اون وقت آخر کار که دیگه دکتر گفت من مرخصم یکیشون اومده میگه سرمت رو هم نگرفتی البته حالا اشکالی نداره توی دلم گفتم نه من صبح تا حالا اینجا ضعف کردم به نظر تو اشکالی نداره.

دیگه توی این شش ساعت کلی حوصله ام سر رفته بود آخه واقعا اونجا زمان خیلی دیر میگذشت چون توی زایشگاه مریضا تنها هستن و همراهی راه نمیدن و خدا رو هزار مرتبه شکر که ما زود مرخص شدیم و مجبور نبودیم که شب هم همون جا بمونیم .

دیگه از اون روز تا حالا هم توی خونه همون علایم رو دارم اما همه میگن دیگه ماه نهم ماه درده و باید رعایت کنی و استراحت کنی تا بگذره و من همش دعا میکنم تا دخترم عجله نکنه و سر وقتش به دنیا بیاد باشه مامانی؟ قول میدی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)