یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

انتظار...

1392/10/16 22:51
68 بازدید
اشتراک گذاری
مامانی هنوز هفتاد روز دیگه مونده تا پایان چهل هفته بارداری نمی دونی چقدر انتظار سخته.

 کاسه صبر مامانی این روزا خیلی سر اومده. ای کاش زمان سریعتر بگذره و من اصلا متوجه نشم . 

احساس دلتنگی عجیبی دارم دلم خیلی گرفته . روزا توی خونه خیلی برام دلگیرو طولانی هست نمیدونم چکار کنم چطوری خودم رو مشغول کنم تا این روزا بگذرن و من به تو برسم .

روزا دیر میگذره شبها طولانی هست و هفته ها دراز و مامانی خیلی تنهاست خیلی .

دلم خیلی گرفته مامانی خیلی .

کاش تو زودتر بیای و منو از این دلتنگی رها کنی و مونس و همدمم باشی قول میدم مامان خوبی واست باشم یعنی تمام سعی خودم رو میکنم .

خدایا هیچ مادری رو ناامید نکن و دامن همه منتظران رو سبز کن از یه کوچولوی دوست داشتنی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)