یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

دل نوشته مادر برای دختر

1392/10/2 22:28
55 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مامانی امروز بیستم صفر روز اربعین حسینی بود و ما با یاری خدای مهربون ۲۸ هفته رو به سلامتی پشت سر گذاشتیم .و فردا وارد هفته ۲۹ میشیم . راستی سه شنبه گذشته رفتیم پیش دکتر و توی مطب سونو کرد و گفت خدا رو شکر حال شما خوبه .

امروز از صبح من وضو گرفتم زیارت اربعین خوندم . زیارت عاشورا خوندم . دعای عهد خوندم .بعد تسبح برداشتم و هزار صلوات برای تعجیل در فرج آقا امام زمان فرستادم . بعد نماز ظهر خوندم  و بعد اون زیارت ناحیه مقدسه رو خوندم و بعدم  سوره نحل که توی ماه هفتم روزای دوشنبه برای شما میخونم رو خوندم و بعد از اون جز ۲۳ قرآن رو که توی یه ختم قرآن برای اربعین برداشته بودم  رو تلاوت کردم .

راستی از وقتی وارد ماه هفتم  شدیم طبق همون کتاب ریحانه بهشتی،پنج شنبه و جمعه ها سوره یس و ملک رو  میخونم دوشنبه ها سوره نحل و بقیه روزای هفته هر روزی که بتونم سوره های حدید، حشر، صف، جمعه و تغابن رو میخونم البته بیشتر روزا میخونم و ختم قرآن جاهای دیگه هم بر میدارم و تلاوت میکنم . دیگه اینکه سعی میکنم توی همه نمازام  سوره توحید و قدر رو بخونم .

دخترم اینا رو بهت میگم که بدونی کارایی که در حد توانم بوده برای پرورش متعالی روح تو انجام دادم ، به امید آنکه دخترم از محبان واقعی اهل بیت و از یاران واقعی امام زمان شود و در راه تربیت روح و تزکیه نفس خویش برای داشتن زندگی پاک و الهی ودر نهایت رسیدن به قرب الی الله موفق باشد .

 عزیزم بدان که هدف از خلقت ما انسانها همین است و بس ما به این دنیا می آییم و در آزمونهای کوچک و بزرگ آزموده میشویم تا عیارمان سنجیده شود و به خدا برسیم وگرنه همه چیز ذر این دنیا فانیست و همه لذتهایش زود گذر مگر آن کارهایی که برای رضایت حق و رسیدن به او انجام داده باشیم که همین ها برایمان می ماند و بس.عزیز دل مادر، اینک که تو در وجود منی روح تو پاک و آسمانی است خداوند از روح خویش در انسانها می دمد و این تو هستی که باید برای پاک ماندن روح خویش تلاش کنی تا این امانت الهی را به درستی به نزد صاحبش بازگردانی.

دلبندم در زندگی سه چیز را هرگز فراموش نکن . صبر، شکر و امید به خدا را .

آنجا که به سختی رسیدی صبر کن و امیدت به خدای مهربان را از دست نده و بدان که خدا تو را هرگز فراموش نمیکند و همه جا تنها اوست که با تو است پس به خودش توکل کن و از صمیم قلب از او بخواه که یاریت کند.

همواره شاکر خدای مهربان باش شکر کن به خاطر همه نعمتهایی که از چشم ما پنهان است شکر کن به خاطر همه داشته هایت و هیچ گاه در پیشگاه خدا لب به ناشکری نگشای.و بدان که مهربانتر از خدا در این دنیا نخواهی یافت . بدان که امنترین تکیه گاه عالم در این دنیا آغوش گرم خداست خودت را همیشه به اوبسپار و آرام باش دخترم آرام آرام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)