یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین زهرا دختر ناز ما

تقدیم به فرشته زیبایی ام

1392/9/16 23:31
51 بازدید
اشتراک گذاری
دخترم

زندگی برایم رنگ زیبایی گرفته صدای نفس هایت نفس هایم

را قوت میبخشد زندگی ام زیباتر از دیروزهایم شده

و بودنت چقدر زیباست...

تو برای من فقط دختر نیستی دلیل خنده های فردایم

دخترم صدای نفس هایت

ضربه ی لگد هایت مرا به رویا میبرد

دوستت دارم تو تکه ای از وجود منی تو خود منی تو حاصل

عشق من و پدرت هستی تو میوه عشق زندگی منی

اعتراف میکنم پدر تو عشق لحظه لحظه زندگی من بوده و

هست و حالا تو...

انگار تو آمده ای تا تمام کمبودهای زندگی ام را

بپوشانی حالا دیگر نبودنت نابودی من است و تو

تو در کنار پدرت همان عشق همیشگی ام مثلت زندگی مرا

میسازید تا من تا همیشه خوشبخت ترین زن دنیابمانم.

دخترم زندگی سرشار از سختی ها و لذتها در کنار هم است

زندگی بدون غم معنا ندارد هرگز سختی زندگی تلاش بودنت

را کم نکند که تلخی و شیرنی با هم معنا دارد.

امروز برای تو مینویسم برای تو از اعماق قلبم حرف

میزنم به امید روزی که حرفهای مادرت را بفهمی و

بدانی من هم تمام سختی های زندگی ام را به امید 

روزهای زیبا گذراندم و خوشحالم و شادم دخترم من امروز

شادم، شادم که تو و پدرت نیمه های وجود من شده اید و در کنار

من میخندید و من دستانتان را میبوسم.

و این همان زندگیست...

روزی بزرگ میشوی و من برایت خواهم گفت از تمام

سختی هایی که در زندگی ام کشیدم تا به امروز که اینجا

اینجای زندگی ایستاده ام.

دخترم عزیزم امید زندگی ام من با تمام سختی ها جنگیدم

و هرگز ناامید نشدم چون خدا همیشه با من بوده و من

وجودش را با تمام وجودم حس میکردم.

خدا تنها دوستی ست که میتوان به او اعتماد کرد پس

تنها و تنها به او اعتماد کن در سختی ها صدایش کن و

در آرامش شاکرش باش تا همیشه در کنارت بماند.

دخترم امید من آینده ی توست پاک باش .

پاک و خدایی.

نگاه من تمنای خوب بودن زندگی تو رادارد .

تا همیشه پاک باش و خدایی.

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)